Och hade den varit svensk så hade Svd varit i topp tätt följd av resten av media etablissemanget. 

22 Nov

Det var i min mening ungefär två år sedan msm propagandan ändrade skepnad. Kommer ihåg hur jag lovade att aldrig mera läsa deras tidningar,  vilket jag inte lyckades hålla så speciellt länge, man måste ju läsa dumheterna för att genomskåda dom. Då handlade min irritation om kost(lchf). 

Numera handlar den om mycket mer allt från miljö, till geopolitik. 

Media och journalister skall vara ovinklade samt politiskt fria i en utopi statligt ägda i min mening. Numer är media bara vidrigt politiskt korrekta. Vet ni att det är rätt tydligt att nästan alla journalister är vänsterpartister inget fel i sig men visst är det konstigt. Nu är även närradion vinklad så var det inte förr. ☺
http://www.ronpaullibertyreport.com/archives/revealed-the-real-fake-news-list

Kommentera

