Anna Kinberg Batra ändrar sig om invandringen | Aftonbladet

22 Nov

Betyder detta att man rättar kappan efter vinden? Eller hur ska jag tolka det? 

Själv tycker jag att politikerna har stora skulder mot svenskarna (dom utsatta, dom som svälter, dom som inte har tak över huvudet, dom med missbruksproblem). När det är löst är skulderna betalda. Man betalar sina skulder innan man tar nya lån. Innan sverige är tryggt för alla svenskar bör inga andra utgifter prioriteras. Tycker i alla fall jag. 

Globaliseringstänket är helt fel/kontraproduktivt för ett land som måste börja lära sig stå på egna ben. Svenskarna som lever i utanförskap har nog ett och annat att tycka om vanvettiga politiker och PK globaliserings tänk. 
http://www.aftonbladet.se/debatt/a/R0zM8/darfor-har-jag-andrat-mig-om-invandringen

2 svar to “Anna Kinberg Batra ändrar sig om invandringen | Aftonbladet”

  1. Carina Mård 22 november, 2016 den 17:36 #

    Varför finns denna blogg med enbart starka politiska psikter under Kostdoktorn?

    • Fredrik Kornberg 22 november, 2016 den 18:56 #

      Hej Carina jag skriver numera inte bara om kost. Och ibland har jag även blogginlägg om samhällsfrågor. Om mina åsikter är starka? Ja för mig är dom det. Men det är mitt forum och det är bättre att skriva här, där dom som vill läsa kan få göra det än att påtvinga folk mina åsikter på tex FB. Som tur är får man skriva och tycka vad man vill. Och så måste det få vara. Varför jag blir länkad från Andreas beror på att jag även skriver om LCHF förr väldigt ofta. /Fredrik

Kommentera

