Att komma igen

30 Jan

Det är konstigt att jag sätter upp de största målen när jag mår som bäst. På nyårsnatten lovade jag väldigt tydligt och även här på bloggen tror jag att jag ska springa 100 mil under 2015. Den 6 Januari  kom dessvärre ett kraftigt ryggskott emellan som strålar ut i både arm och ben, tiden går och så också min dröm om 100 mil. Om jag är på banan inom 2 veckor finns en liten möjlighet.:-) . Annars får det bli vad det blir.

Postat med min mobiltelefon.

4 svar to “Att komma igen”

  1. Gäst 3 maj, 2015 den 19:18 #

    Läge att blogga om detta väl?
    http://www.kostdoktorn.se/professor-tim-noakes-anmald-av-dietistforbund-stod

  2. Gäst 31 januari, 2015 den 01:31 #

    Måste man springa? Kan inte promenad i olika tempon vara tillräckligt? Frisk luft blir det ju och förhoppningsvis dagsljus med soliga dagar.

    • Fredrik Kornberg 31 januari, 2015 den 08:21 #

      Jo du har rätt i sak, det är bara det att jag nu vid 41års ålder hittat tjusningen med löpträning.
      Jag promenerar flera gånger i veckan med familjen, bra tillfälle att prata om annat.

    • Fredrik Kornberg 3 maj, 2015 den 19:42 #

      Jag har en önskan att bli mitt absolut bästa jag konditionsmässigt, för att utvecklas måste man pressa sig. Men promenenader i vårsolen är superbra för alla.
      Tyvärr är jag ganska skör med min reumatiska sjukdom så jag kan inte pressa mig så hårt som jag vill. Får lära mig mina begränsningar helt enkelt.

Kommentera

