Bra av 7-eleven

9 Apr

I dag köpte jag mitt dagliga kaffe på 7-eleven, och vid erbjudande om bulle så tackade jag med min vana trogen nej. -Du borde ha ägg eller något nyttigt alternativ för såna som mig (skratt) .
-Men det har vi 2-pack färdigkokta i kylen14kr .
Jag blev paff . Fullvärdig (nästan) frukost på Seven.
Nu var äggen slut i dag så det blev foto på tom hylla.

image

Skickat från min mobil.

2 svar to “Bra av 7-eleven”

  1. krille 23 juni, 2014 den 03:48 #

    du gillar ej gmo men i nästa veva handlar du på seven eleven?
    du ska aldrig hålla igång ett företag som seven eleven som säljer genmanipulerade brownies(amerikansk gmo choklad) och yoghurtglass med nervgiftet aspartam.
    stöd inte skiten handla nån annanstans eller gör kaffet hemma.
    samma gäller förstås andra stora kedjor som tillexempel subway som har sojamjöl i allt bröd med jävligt stor risk för gmo kontamination.

    • Fredrik Kornberg 23 juni, 2014 den 12:04 #

      Du har rätt i det du säger, att det mesta är skit. När det kommer till kaffe så har jag oftast inte tid att välja annat tyvärr.Det är jättebra att du tar upp detta då det får en att tänka lite längre än akuta behov.

Kommentera

