Tre bra länkar

10 Jan

I dag blev det ett litet inlägg .Tänkte att när jag ändå är inne och knåpar i sidorna så måste jag ju skriva något . Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva om, men tidigare i dag på kvällen så lyssnade jag lite på lchf-podden, sedan såg vi på fångarna på fortet (gladiatorerna var med). Det blev alldeles för mycket nötter men sånt kan hända. Det fanns för mycket i påsen, ingen ide att gräma sig över det.

Efter nattning av barn och den  dagliga blogg kollen så fick jag lust att skriva och i dag hittade jag tre mycket intressanta blogginlägg som jag kände för att sprida vidare. Det ena var på kostdemokrati om fusk vid introducerande av b.l.a nya läkemedel och en hel del annat. LÄNK HÄR

Det andra intressanta inlägget är från kostrådgivarna där de klargör skillnaden på olika märkningar av kött. LÄNK HÄR

Det tredje var från igår, där Anna Hallen listar Magnesiumpreparat. Min vanliga otur trogen så var jag och köpte magnesium på apoteket och en halv timme senare när jag var hemma läste jag hennes inlägg (tror ni jag köpte rätt?).LÄNK HÄR

Kommentera

