Sköndal joggers facebook grupp

20 Sep

Hallå hallå det går ett par dagar mellan inläggen nuförtiden, detta pga begränsad tid vid dator.Jag har börgat jogga lite försiktigt men mest kört kondition på crosstrainer sista tiden den belastar inte lika hårt. Jag har tängt på det här en längre tid att det är ju roligare, effektivare, säkrare mm att springa flera.
Därför öppnade jag en öppen facebook grupp och bjöd in alla motionärer som jag känner här i Sköndal. Tanken är inte att någon speciell ska vara sammankallande utan att om man vet med sig att man ska träna på en viss tid så kan man skriva in det i evenemang om man vill ha sällskap.
Får se om iden kan utveklas till något bra..

2 svar to “Sköndal joggers facebook grupp”

  1. Gäst 21 september, 2013 den 13:44 #

    Sköndal låter som Stockholm…inte så långt till Märsta, pendeltågsvägen. Det vore kul att se dig och ev. kompisar på dr Dahlqvists föreläsning den 26/10?

    • Fredrik Kornberg 21 september, 2013 den 22:58 #

      Sköndal ligger mycket riktigt i Stockholm, och jag vill gärna träffa likasinnade då jag är ganska ensam att köra Low carb i min umgängeskrets. Jag ska kolla datum efter helgen så får vi se, men det var ett bra förslag.Tack…Fredrik.

Kommentera

