Kan man vila sig i form??

4 Sep

Jag har inte löptränat nu sedan jag sträckte / överansträngde ljumsken och höftböjaren, var det 4 veckor sedan eller 5? kommer inte ihåg.

Hur som helst så känns det lite bättre nu (jag har varit och behandlat hos Naprapat) . I kväll blir det en kort löprunda 2 km i lungt tempo för att känna efter, sedan tänkte jag eventuellt ge mig ut på Söndag igen på en kort runda.

Tjurruset börjar ju närma sig nu så man skulle ju vilja ha några färska riktiga löppass i ryggen. Jag har även hört att man kan vila sig i form???

får väl köra på den.

En ny leksak Garmin Forrunner 610 ska fungera som motivator för nästa mål jag sätter. Förslag?.

När Tjurruset är avklarat ska jag fundera ut något bra Träningsmål. Hoppas bara jag får vara hel.

Kommentera

