Frukost

1 Jul

Klicka på länken nedan

http://www.kostbevakningen.se/?foodinput=1%2F2+dl+smetana%0D%0A1%2F2+dl+creme+fraiche%0D%0A1+dl+turkisk+yoghurt%0D%0A2+msk+vispgr%C3%A4dde

I bland har jag även mysli i, den myslin jag brukar göra kan man hitta bland recepten. Man kan tydligt se att kolhydraterna drar iväg lite pga yoghurten. Jag har testat denna frukost nu i en vecka den är väldigt god, men jag kan  konstatera att jag mår bättre och står mig längre på MBC och ägg,  ca 6-7 timmar innan jag blir hungrig igen .
Jag undrar om boven är kolisarna eller mejerierna eller något annat ?. För jag har helt plötsligt blivit mer inflammerad än på länge, den enda skillnaden som jag kan komma på är frukosten, alt att jag inte tränat som förut. Jag har även en misstanke om att buljongtärningar kan påverka negativt, jag ska testa att köpa bättre buljong på LCHF-butiken nästa gång jag handlar där. 

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: