Första veckan.

30 Maj

Första morgon löpningen är nu avklarad i tisdags blev det 5 km i lagom tempo kl 05.00 gav jag mig ut .Tanken var att jag skulle ut i morse också men jag Gav upp, var för trött, det får bli i kväll i stället.I dag just i denna skrivande stund  kl 11.00 för exakt en vecka sedan så spottade jag ut min sista prilla, jag har alltså varit niccotin-fri i exakt en vecka.Nu kan jag äntligen leva som jag lär. Sund frisk och stark .
Samt vara en bättre förebild för nina barn.Känns bra!

Ett svar to “Första veckan.”

  1. Gäst 30 maj, 2013 den 11:34 #

    Grattis till en snusfri vecka som minsann ska bestå. Den dan kommer när man inte kan förstå varför man nyttjade nikotin. Hur kunde man vara så dum!

Kommentera

