Pest eller kolera

15 Mar

Vid en första anblick tänker man jättebra 1gr kolhydrater, sedan tittar man med ett vänt öga lite på innehållet.

Är det bara jag som skulle tveka att äta denna ?  Lite väl mycket konstiga tillsatser eller hur.

image

5 svar to “Pest eller kolera”

  1. Nelliesmamma 16 mars, 2013 den 20:15 #

    Fast det dära maltodextrin är väl VÄRSTA sorten??? URKKKK! Jag äter inga sånna grejjer…

  2. Fredrik Kornberg 15 mars, 2013 den 21:55 #

    Tack för länken. Jag ska nog skriva en liten fakta text om detta när jag läst på lite mer om detta..

  3. lchfvän 15 mars, 2013 den 19:46 #

    Jag skulle också tveka. Inte bara tveka. Skulle avstå helt. Majssocker var ett nytt begrepp. Majsstärkelse (Maizena) är enbart själva stärkelsen i majsen.

Kommentera

