Mot toppform 2013 del 3

13 Feb

gratis-gym-ikon-hantel-traning_60-1516

 jag  är redan mycket starkare

Det finns  inte mycket att orda om. Jag har blivit starkare. Ta till exempel, dipps med min egna kroppsvikt, där jag igår utförde 20+13+10 st korrekta repetitioner. För två veckor sedan gjorde jag 10+8+6 st repetitioner. Jag känner mig faktiskt lite stolt. Jag hade ingen musik med mig i går så det blev ett tråkigt pass på så sett.  De muskelgrupper som jag har mest smärta i efter Body-pumpen i Lördags är helt klart benen, de fick vila i dag.

Väl mött i del 4.

Fredrik

Kommentera

